Et tips for en spennende høst – prøv deg som frivillig!

Posted by on September 3, 2014

Bergen Teaterforenings medlemmer nyter alt godt av gunstige billettilbud hos BIT Teatergarasjen, men det finnes måter å få sett enda flere forestillinger på – gratis:

BIT Teatergarasjen søker nemlig etter frivillige som kan jobbe under biennalen Oktoberdans 16. – 25. oktober 2014.
Som frivillig får du sett gratis festivalforestillinger, samtidig som du møter mange nye kulturinteresserte mennesker.  Danseforestillingene som vises på Oktoberdans er av høyt kaliber, og festivalen er en fin mulighet for deg som har lyst til å bli kjent med og oppdatere deg på det som skjer innenfor internasjonal scenekunst.

Carte Blanche er et av kompaniene som står på programmet under Oktoberdans 2014. Foto: Thor Brødreskift

Kanskje dette er noe du har lyst til å prøve ut i høst?
Å være frivillig er ikke en glede forbeholdt studenter – det går fint an å være godt voksen og i full jobb på festival! Som regel inkluderer selve frivilligvakten at du ser en forestilling. Dermed får du en god opplevelse samtidig som du gir noe tilbake til scenekunst-Bergen – og det uten å ha betalt en krone!

Og dersom Oktoberdans gir mersmak, finnes det alltid flere scenekunstfestivaler som trenger frivillige entusiaster…

Her kan du lese mer om programmet til Oktoberdans 2014

Nyskjerrig på hva det vil si å være frivillig?
Kontakt produsentassistent for Oktoberdans: assistent (at) bit-teatergarasjen.no – 911 63 979 – 55 23 22 35