Ukens anbefaling: Mini Midi Maxi-festivalen 5. – 17. juni (VT, Cornerteateret)

Posted by on June 5, 2017

Nå starter den internasjonale teaterfestivalen Mini Midi Maxi. Festivalen som gir barn, unge og voksne det nødvendige påfyllet av profesjonell internasjonal scenekunst som alle har glede av! Festivalen som tar sitt publikum på alvor og tenker at å vise mangfoldet i hva som er mulig innen godt teater for en svært viktig målgruppe er med på å utvide vår kunstneriske horisont!

Det er sagt at kultur defineres som et overskuddsprodukt vi nyter i fritiden, til tross for at kultur er språket som utvikler og definerer oss som mennesker. Og med de ordene er det meste sagt.

Medlemmer i Bergen Teaterforening får kjøpe rabatterte billetter til forestillingene. (Det er 10 bill tilgjengelig på hver forestilling i Søylesalen med promokode , og 20 billetter tilgjengelig på forestillinger i Kongesalen med promokode. Så her gjelder det å være førstemann til mølla.)

Billetter bestilles på: https://vlteatersenter.ticketco.no
Fullstendig program finner dere HER!

Husk å ta med medlemsbeviset til forestillingen. 🙂